به گزارش راهبرد معاصر؛ سید صولت مرتضوی پس از پایان نشست برخط پاسخ به تماسهای مردمی در پاسخ به این پرسش ایرنا که پس از سه دور حضور در این مرکز آیا به تمام درخواستهای مردمی رسیدگی شده است، گفت: مرکز ارتباطات مردمی شیوه خوبی را انتخاب کرده است و این ارتباطات چهره به چهره با مردم برای ما اثر تربیتی دارد. اینکه یک مدیر گوش شنوا داشته باشد و درد و دل مردم را بشنود سبب ارتقای مدیریت و تصمیمگیریهای مناسبتر میشود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به تمام درخواستها پاسخ داده شد و رسیدگی شد در برخی موارد امکان پاسخ و رسیدگی وزارتخانه مهیا نبود چون مرتبط با سایر دستگاهها باشد.
مرتضوی گفت: عمده درخواستها در حوزه توانبخشی، ارتباط کارگر و کارفرما، صندوقهای بازنشستگی و آموزش فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال بوده و همه تلاش این است مشکلات را کمتر کنیم و درخواستها مردم را پیگیری و به نتیجه برسانیم تا شرمنده مردم نباشیم.
وزیر تعاون درباره برنامه وزارت برای دهکهای ۸ و ٩ که مشمول امتیاز تشویقی برای دریافت کالابرگ نشدهاند، گفت: قانونگذار در باره درباره دهکهای کم برخوردار جامعه گفته است. در گام نخست برای پنج دهک اول یارانه مضاعف و تشویقی پیش بینی شد و با توجه به تصمیمات اخیر دو دهک دیگر هم اضافه شده است و هنوز درباره دهکهای ۸ و ٩ تصمیمی اتخاذ نشده که در صورت تصمیمگیری اعلام میشود./ایرنا